axva

Hur tänker dom?

Just nu så sitter jag och tittar på Melodifestivalen och jag funderar bara på hur den där Ranelid kunde gå till final! Han sjunger ju inte ens!!!! Jag undrar vilka i Sverige som tycker att den är bra…. Men det kanske bara är jag som inte tycker den är bra…. Vad tycker ni? Jag börjar verkligen tvivla på svenska folkets musiksmak!
Årets melodifestival måste vara ett skämt, först Torsten Flink och sen Ranelid….

Nu ska jag fortsätta göra lite smycken och titta på något annat. Lite bilder kommer senare eller imorgon.

/ Ellinor

18 februari

Hej!

Så där, då var vi på väg hem från Stockholm igen… Men det kommer nog ta ett tag efter som att vi kör fel hela tiden! Men lite roliga fynd gjorde jag iallafall. Men det blev inte så mycket sy grejer, bara en virknål… Men jag köpte också en hel del smyckes delar som jag ska göra något roligt med…. Jag tror att det blir mest örhängen och earcuffs. Jag har en massa idéer, så jag ska börja på en gång när jag kommer hem!

Just det ikväll är det ju Melodifestivalen, jag hoppas att det är några bra låtar den här gången… Vi får väl se ikväll!

Vi hörs senare för nu ska jag spela lite Temple run!

Sitter fast på 66:an del 2

Nu är vi på väg till Stockholm igen efter att pappa fick komma och rädda oss… Och så fick vi ta hans bil. Men nu är vi på väg igen och hoppas att det inte blir några fler oväntade stopp….
Tack pappa för att du kom och räddade oss!

Sitter fast på 66:an

Hej!

Som ni ser på rubriken så kom vi inte så långt på väg till symässan… Så nu så står vi vid en vägficka och funderar på vad vi ska göra…. Hmm… Vi får väl se hur det går. Som tur var så kommer pappa och räddar oss, snart hoppas jag…
Too be continued….