Happy birthday to me!

av axva

Hej!

Idag är det den 17 februari, vilket betyder att jag fyller år! 🙂 Så jag tänkte bara sjunga en liten trudelutt för mig själv… Happy birthday to me…. Lalalala…. Ähh… Jag orkar inte skriva mer, och så kan jag Inge mer. 😉

Idag så har jag fått en iPhone 4(!) och pengar och present kort till en kamera som jag ska köpa. Det har varit en jätte bra födelsedag med fint väder och gott fika. Och till slut slappande i soffan!
Jo, just de! Jag har också fått en egen hemsida som jag får fixa till! Jag kommer att kunna blogga där men jag är nog kvar här tills jag får ordning på allt…. Men jag kanske blir kvar här ändå… Jag gillar WordPress väldigt mycket, speciellt att man kan blogga från mobilen som jag gör just nu.

Jag ska inte gå och lägga mig så sent ikväll eftersom att jag ska till Stockholm imorgon. Så det blir nog kanske inga fler inlägg men vi hörs imorgon!

/ Ellinor

